Sunday 26 June 2011

Umar Faruq, Terima Kasih Kalau Sudi Promote Blog Aku

Assalaimualaikum..
Setelah dengan rasminya blog aku ni dilancarkan, aku pon mula lah menjinakkan diri berjalan-jalan seorang diri ke blog-blog yang menjadi pilihan hati ini. Setelah aku berjalan-jalan tanpa arah tuju ke beberapa blog, aku terjumpa satu entri yang bertajuk


Promosikan blog anda!!

Memang bagaikan mengantuk disorongkan bantal, lapar disogokkan KFC la aku rasa. Aku sebagai noob dalam dunia blogging ni memang sedang cari peluang dan ruang untuk bertapak di arena blogging di Malaysia ni. Aku tau ayat aku hebat, hik3. Kembali kepada topik, so aku kena promosikan blog aku la ni ek? Aku buat dalam bentuk Q&A jek la, untuk kesenangan bersama.

Blog ni blog apa?

Dalam perancangan awal, aku cadangkan nak jadikan blog ni macam blog yang penuh dan fakta dan info. Di samping itu jugak, aku ada jugak la selitkan la tulisan-tulisan aku sikit, untuk tatapan bersama. Ye lah, aku ni dapat A1 dalam BM masa SPM, takkan aku nak sia-siakan bakat aku tu, ye tak? Hehe.

Dah ada berapa entri dah blog ni?

Alhamdulillah, dah ada dua entri dah (cara cakap macam dah ada 20 entri). Kalau nak usha-usha, leh klik sini dan sini, okay?

Selalu update ke blog ni?

InsyaAllah la, aku kebetulan tengah cuti selama 4 bulan sekarang ni, jadi leh la selalu update. Tapi bukan masa cuti je update. Kalau lah blog ni ada pengikutnya yang tersendiri *eceh*, aku akan cuba update sekerap mungkin. Kalau takde, aku biar bersawang je blog ni.

Agak-agak, penulis blog ni comel ke hemsem?

Aku agak, dua-dua.

p/s : Walaupun korang taknak tau, header tu aku buat sendiri tau. kih3.

Pesanan terakhir dari aku, siapa-siapa yang singgah-singgah tu, memang takkan ada air atau makanan yang akan disediakan, tapi aku amat mengalu-alukan komen atau cadangan yang membina daripada kalian. Segala kerjasama dari pihak tuan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.

eh, jap.

Jangan lupa follow, bagaimanapun tiada paksaan.



2 comments:

  1. orait.. aku letak entri ko kat sini k :
    http://www.umarfaruq.com/2011/05/aku-kat-entri-diorang.html

    ahaks.. teruskan blogging.. :)

    ReplyDelete